יום שני, 4 באפריל 2011

שלושת הרשומות שלי ביחד

אני קראתי את הספר פרסי ג'קסון, בספר מסופר על ילד ושמו פרסי, זה ילד שתמיד מסתבך בצרות  צרורות, יש שם אשה שקוראים לה גברת דודס ופרסי הרג אותה. כל  הזמן הוא שואל: " איפה גברת דודס ?" וכולם מסתירים את זה ממנו. רציתי  לספר מה חשבתי ומה הרגשתי כשקראתי את הספר, כשקראתי את הקטע הזה: "ופתאום גרובר ראה עם פרסי 3  סבתות  זקנות מאוד סורגות והוא התחיל להזיע כי גרובר שומר של פרסי והוא ידע  שפרסי בסכנה גדולה בגלל  שהוא הכיר את הזקנות האלה".  הרגשתי פחד ומתח והייתי מאוד סקרנית לדעת מה יקרה?!.
כשקראתי על מישהי שרצתה להיות סופרת וחסכה כסף בתיכון הרגשתי שעמום ורציתי לדלג על הקטע.
אחרי שגמרתי לקרוא את הספר חשבתי שהדברים שקורים בספר קורים גם לי.
הדמות שהזדהתי איתה היא פרסי, הוא נראה כך: רזה עם שיער קצר בצבע חום, בלי מישקפיים, לא טוב בלימודים בגלל  שהוא חצי אל והוא לא מתלבש חנוני, והמעשים שלו הם שהוא הרג מישהי שסיפרתי עליה קודם, קוראים  לה  גברת  דודס. ההתנהגות  שלו: הוא ילד  בלגניסט. פרסי היא דמות טובה בסיפור בעיניי כי הוא משחק הרבה ולדעתי הוא דמות   שמשחקת מצוין. פרסי היא דמות שאני אוהבת מאוד. הקשרים שלה עם הדמויות האחרות לא ממש טובים, אין לה הרבה  חברים חוץ  מגרובר שעדיין חבר טוב שלו.      
לסיום אני רוצה להמליץ על הספר פרסי ג'קסון. זה אחד הספרים שהכי מענינים אותי ממה שקראתי עד היום. אני מאוד רוצה שייקראו אותו כי הוא מענין מאוד. זהו ספר פנטזיה, מדע בידיוני וספר מתח. אני ממליצה עליו כדאי לכם להקשיב לי.

מימני שי בראמי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה